Plačila

Spletna trgovina moj-mobi.si omogoča naslednje načine plačevanja:

Po predračunu

Po elektronski pošti info@moj-mobi.si ali telefonu 070 519 519 nam vnaprej sporočite svojo željo po izdelavi predračuna in z veseljem se bomo odzvali. Na naročila z zahtevki po predračunu, prejeta med delovniki med 09:00 in 18:00 uro, se skušamo odzvati še isti dan. Zahtevek za izdajo predračuna pa lahko oddate tudi v postopku zaključka vašega naročila. Ko boste potrdili vaše naročilo, vam bomo preko elektronske pošte samodejno posredovali predračun v .pdf obliki.

Plačilni pogoji:

Ob nakupu v spletni trgovini www.moj-mobi.si lahko izbirate med naslednjimi načini plačila:

  • Osebni prevzem – predplačilo na račun podjetja – 100% avans
  • Osebni prevzem – plačilo s plačilno kartico v trgovini (Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro, Karanta in BA Maestro)
  • Osebni prevzem – obročno plačilo s plačilno kartico v trgovini (Visa ali Mastercard do 12 obrokov)**
  • Osebni prevzem – 1stavno potrošniški kredit na nakupe vseh vrst
  • Osebni prevzem – potrjen oz. odobren Leanpay hiter spletni kredit za nakupe vseh vrst
  • Dostava – plačilo preko varnega plačilnega sistema Stripe
  • Dostava – predplačilo na račun podjetja po predračunu (TRR) – 100% avans
  • Dostava – plačilo po povzetju
  • Dostava – potrjen oz odobren 1stavno potrošniški kredit za nakupe vseh vrst
  • Dostava – potrjen oz odobren Leanpay hiter spletni kredit za nakupe vseh vrst

Summit

Več o temu na povezavi: https://1stavno.si/

Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da pri podatkih plačnika na blagajni vnesete Naziv podjetja, označite če ste davčni zavezanec za DDV, davčno številko podjetja in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja.

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). Podrobna navodila za oddajo naročil pravnim osebam najdete tukaj.

Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja moj-mobi.si, več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev si lahko preberete v nadaljevanju strani oziroma na strani o vračilih.

Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Cene vključujejo DDV, razen za rabljene artikle – Pri nekaterih novih aparatih v ceno ni vključen 22% ddv, ker gre za komisijsko prodajo izdelkov. Takšni artikli so posebej označeni. Gre za 102., 103., 104. in 110.
člen ZDDV-1 kjer se obračuna razlika v ceni saj so artikli v komisijski prodaji.– velja predvsem za podjetja – za več info pokličite prodajalca! Cene se lahko spremenijo brez predhodega obvestila. Cene veljajo le za nakupe v www.moj-mobi.si. Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja blaga.

Cene

Cene, prikazane na spletnem naslovu www.moj-mobi.si in se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila.

Cene v trgovini označujejo cene, ki veljajo v trgovini moj-mobi.si. V primeru morebitnih razlik med ceno v spletni trgovini in ceno v posamezni trgovini velja cena, s katero je izdelek označen v trgovini.

Količine

Nakup izdelkov v spletni trgovini je možen v količinah, primernih za gospodinjstva. Moj-mobi.si si pridržuje pravico, da naročenega blaga v primeru prevelike količine naročenih izdelkov (s strani istega kupca/gospodinjstva) ne dobavi, oziroma stornira naročilo.

Dostava

V spletni trgovini moj-mobi.si strmimo k najhitrejši možni dostavi naročenega blaga. Dostava naročenega blaga se izvede v roku, ki je naveden na spletni strani samega izdelka, pod statusom zaloge izdelka »Na zalogi«. V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov. Dovoljujemo si pravico do napake pri prikazu zaloge, saj lahko pride do napake pri sinhronizaciji zalog ali pa se izdelek v procesu vašega spletnega nakupa morda ravno opravlja tudi v fizični trgovini in se lahko status zaloge v tem času spremeni, čeprav na spletu to še ni vidno.

Dostava po pošti

Dostavo po pošti izvajamo v sodelovanju s Pošto Slovenije. V normalnih razmerah je čas dostave 2-3 delovne dni. V času praznikov in med vikendi se rok dostave za čas dela prostih dni podaljša. Za izdelke, ki jih nimamo na zalogi je čas dobave do 15 dni (največkrat okrog 3-5 delovnih dni)- V primeru, da vas v času dostave ni doma, lahko naročene izdelke prevzamete v vaši enoti Pošte Slovenije. Podjetje si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnila bolj učinkovito.

Pošta Slovenija ob načinu plačila po povzetju zaračuna naslednje provizije:

  • paket do 98eur je 1,35eur
  • paket nad 98eur do 501eur je 1,39% od zneska odkupnine
  • paket nad 501eur znaša fiksnih 5,90eur + 0,3 % od zneska odkupnine (  primer: 1000eur izdelek + 5,90eur + 3eur )

Stroški dostave

4,99 €. Nad 100 € je poštnina brezplačna.

Osebni prevzem

Izdelke, kupljene v spletni trgovini moj-mobi.si lahko prevzamete tudi osebno v trgovini moj-mobi.si v delovnem času trgovine. Ko je naročeno blago pripravljeno za prevzem, vas o tem obvestimo preko e-pošte.

Garancija

Vsi izdelki v spletni trgovini imajo garancijo, če je tako navedeno v garancijskem listu. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji in roki navedeni na garancijskem listu, ki je priložen izdelku.

  • Garancija velja na območju Republike Slovenije
  • Uvoznik jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in priloženimi navodili.
  • Garancijski rok začne teči z dnem izročitve izdelka potrošniku.
  • Prodajalec ni usposobljen za tehnično presojo glede morebitnih okvar in tako tudi ne more odločati o zamenjavi izdelka brez mnenja pooblaščenega servisa v okvari.

Garancija ne velja v primerih

  • če potrošnik ni ravnal po navodilih za uporabo izdelka,
  • da je v izdelek posegala nepooblaščena oseba,
  • da je izdelek mehansko poškodovan,
  • če je okvara nastala zaradi izlitja baterij,
  • če je okvaro povzročilo izredno nihanje omrežne napetosti ali višja sila,
  • če je bil izdelek v stiku s tekočino.

Stvarne napake

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.

Napaka je stvarna:

  • če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo,
  • če artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo potrošnik kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • če artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • če je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Obrazec za uveljavljanje stvarne napake si lahko prenesete

— Prenesite obrazec —

Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v trgovino, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine garancijsko obdobje. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačan znesek

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.