Splošni pogoji
Pogoji uporabe:
O spletni trgovini www.moj-mobi.si
Podjetje SMOBILE Simon Božičko s.p. s trgovino na lokaciji Ljubljanska cesta 107, 2327 RAČE kjer je primarna dejavnost ponujanje telekomunikacijskih storitev za združbo Telemach smo dodali še spletno trgovino www.moj-mobi.si kjer ponujamo zanimive elektronske izdelke.
S spletno trgovino upravlja podjetje SMOBILE Simon Božičko s.p. z sedežem na naslovu Ljubljanska cesta 107, 2327 Rače, matična številka podjetja: 8058067000 in davčno številko 47141905.
Kontakt:
V kolikor potrebujete:
- informacije ali pomoč o spletni ponudbi,
- Informacije o Spletni dostavi
- Informacije o spletnem naročilu
- Uporabi spletne trgovine
Se lahko na nas obrnete preko telefonske številke 070 519 519 v delovnem času 09.00 – 17.00 ure.
V primeru izrednih dogodkov je lahko trgovina fizično zaprta za osebne dvige naročil, ali nakupe v poslovalnici. ( o teh dogodkih se bo sproti obveščalo ).
E pošta: info@moj-mobi.si
Vsa naročila oddana preko spletne trgovine, lahko osebno prevzamete v trgovini moj-mobi.si
Odstop od pogodbe/vračilo blaga
Potrošnik ima pri nakupu na daljavo (spletni nakup) možnost, da v roku 14 dni od nakupa oziroma od prejema izdelka odstopi od pogodbe brez navedbe razloga in vrne izdelek. V tem primeru prodajalec v najkrajšem možnem času pošlje potrošniku po elektronski pošti potrdilo o prejemu takšnega odstopnega obrazca. Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe. Priložena mora biti tudi kopija računa ali drugega ustreznega dokumenta.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu o odstopu pogodbe. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Potrošnik nosi strošek vračila blaga. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja prodajalec.
V primeru odstopa od pogodbe, prodajalec potrošniku vrne kupnino v 14 dneh od prejema odstopne izjave potrošnika. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če prodajalec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov in če se prodajalec s tem strinja. Prodajalec ima pravico vračilo kupnine zadržati do prevzema vrnjenega blaga ali do predložitve dokazila, da je potrošnik izdelek poslal prodajalcu.
Ker želimo, da postopek odstopa od pogodbe poteka brez zapletov, smo pripravili kratek seznam, na kaj je treba biti pozoren pri nakupu na daljavo:
- previdno odprite embalažo in jo hranite v nespremenjenem stanju, dokler niste v celoti prepričani, da je izdelek ustrezen (prosimo vas, da nam ob vrnitvi artikla vrnete nepoškodovano originalno embalažo),
- pri rokovanju z izdelkom lahko pride do poškodb in prask, predvsem izdelkov, ki imajo lakirane črne površine (monitorji, LCD televizorji …),
- nepazljivo odstranjevanje zaščitnih folij in materialov lahko povzroči poškodbe na izdelku (temne lakirane površine),
- prenosniki, namizni in tablični računalniki, telefoni in elektronski bralniki naj ostanejo v prvotnem stanju. To pomeni, da aktivacija in registracija programske opreme ni opravljena,
- ne odpirajte izdelkov, ki imajo varnostni pečat (nosilci zvoka in slike, programska oprema),
- vidne sledi uporabe (prah, dlake, praske, madeži, umazanija) niso primerne za odstop od pogodbe, ker so higiensko oporečne,
- vidne sledi montaže (uporabljena vodila, vgradne praske) so poškodbe, ki nastanejo pri vgradnji aparatov. Ne vgrajujte aparatov dokler niste prepričani, da ustrezajo vašim zahtevam.
Možnost odstopa od pogodbe oz. vračilo blaga ne velja v spodnjih primerih:
Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:
- za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
- za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
- za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
- zapečatene avdio- ali videoposnetke in računalniške programe, če je potrošnik po dostavi odprl varnostni pečat;
- blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
- digitalne vsebine, ki se ne dostavijo na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Aktivirani mobilni telefoni in druge naprave, zmanjšajo njegovo vrednost po spodnji lestvici:
- nakupna vrednost do 289,99€, zmanjša vrednost za 80eur
- nakupna vrednost 299,00 – 599,99€, zmanjša vrednost blaga za 150€
- nakupna vrednost 600,00 – 999,99€, zmanjša vrednost blaga za 200€
- nakupna vrednost nad 1000,00€, zmanjša vrednost blaga za 300€
Možnost odstopa od pogodbe je namenjena temu, da izdelek lahko odprete, pregledate in če vam ne ustreza, ali pa so bila vaša pričakovanja drugačna, odstopite od nakupa.
Pred vračilom blaga, kupljenega v spletni trgovini www.moj-mobi.si, nas lahko obvestite na info@moj-mobi.si.
Blago lahko vrnete na dva načina:
- kupljeno blago pošljete z računom in vso pripadajočo dokumentacijo na naslov trgovine, ki vam je blago poslala oziroma prodala,
- s kupljenim blagom se na lastne stroške osebno oglasite v trgovini moj-mobi.si in tam opravite vračilo kupljenega blaga skupaj s pripadajočo dokumentacijo.
Za vse dodatne informacije smo vam na voljo na telefonski številki 070 519 519 ali na elektronskem naslovu info@moj-mobi.si
Preklic naročila
Prejeta naročila preko spletne trgovine moj-mobi.si lahko potrošnik brez dodatnih stroškov prekliče do prejema elektronskega sporočila o tem, da je bilo naročilo že odpremljeno s s strani podjetja moj-mobi.si. Obvestilo o preklicu naročila je možno izključno preko elektronske pošte info@moj-mobi.si ali kontaktne številke v delovnem času. V elektronskem sporočilu navedite naslednje podatke:
V naslovu sporočila: Preklic naročila
V vsebini sporočila: ime in priimek potrošnika, naslov potrošnika ter številko naročila.
Informacije o pritožbenem postopku
Moj – mobi.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Stranka lahko vloži pritožbo na več načinov, in sicer pisno, preko elektronske pošte (info@moj-mobi.si) in ustno na zapisnik v trgovini moj-mobi.si. Pristojno osebje v podjetju bo o pritožbi odločilo v najkrajšem možnem času, oziroma najkasneje v roku 8 dni od prejema celotne dokumentacije, ki je potrebna za presojo. Poslali bomo odgovor na pritožbo z ustreznimi pojasnili v pisni obliki na kontaktni naslov stranke (v večini primerov na elektronski naslov). Stranka ima pravico na pritožbo vložiti ugovor.
Moj-mobi.si bo v roku 15 delovnih dni poslal odločitev o ugovoru z ustreznimi pojasnili v pisni obliki na kontaktni naslov stranke. S tem je odločitev podjetja dokončna in interni pritožbeni postopek zaključen. V primeru, da stranka ni zadovoljna z rešitvijo pritožbe, lahko vloži tožbo pri stvarno pristojnem sodišču.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Družba skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Družba kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Obveščanje o naročilih
Po dokončni potrditvi naročila potrošnika preko elektronske pošte obvestimo o prejemu naročila. Običajno naslovnik prejme elektronsko obvestilo v 15 minutah, nič pa ni neobičajnega, če proces zaradi različnih nastavitev elektronskih poštnih odjemalcev traja nekoliko dlje.
V kolikor ste izbrali prevzem v trgovini moj-mobi.si, vas bomo o pripravljenem naročilu za prevzem, obvestili preko SMS ali elektronske pošte.
V kolikor ste izbrali dostavo, vas bomo morda na kontaktno številko poklicali, da preverimo ali so podatki pravilni preden blago pošljemo kupcu. V kolikor se kupec ne javi na telefon, pričakujemo povratni klic v delovnem času. Ponavadi pokličemo ponovno, saj si želimo v vsakem primeru s stranko stopiti v kontakt. Blaga ne pošljemo v kolikor se stranka ne oglasi 24ur.
Potrošnik prejme elektronsko obvestilo tudi takrat, ko blago odpremimo. Za tem je običajno potrebno dan ali dva, da Pošta Slovenije ali dostavljalec iz GLS-a blago tudi dostavi na prejemnikov naslov. V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v obljubljenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.
PON – PET: od 10:00 do 17:00, SOBOTA, NEDELJA in prazniki: Zaprto